07
فوریه

اجاره بخاری قارچی (پاسیو)

اجاره بخاری قارچی(پاسیو) در تهران پارتیکو

اجاره بخاری قارچی (پاسیو)

استفاده از تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در هر مکانی و در هر فصلی از سال مورد استفاده قرار می گیرد، به گونه ای که امروزه همگی بر ضرورت این امر اتفاق نظر دارند و در استفاه و بکار گیری آن دسته از این تجهیزات تمرکز دارند که کیفیت بالاتر و بهینه تر باشند. امروزه همه افراد بیشتر برای تهویه هوای محیط خود از تجهیزاتی مثل اجاره بخاری قارچی، اجاره بخاری برقی بهره می گیرند که بروزتر و بازده های بالاتری داشته باشند .

اجاره بخاری فضای باز (قارچی) از مهم ترین مسائل در تمام فصل ها مخصوصا فصل زمستان است،از این رو گروه تهران پارتیکو با تکیه بر دانش پرسنل و دستگاه های جدید و به روز با کارشناسی محل شما بهترین پیشنهاد را در انتخاب بخاری مناسب جهت مراسمات شما در فضای باز و بسته معرفی می نمایید.

اجاره بخاری قارچی وسیله‌ای برای گرم کردن داخل ساختمان یا بیرون از آن می‌باشد که با گاز طبیعی یا گاز مایع کار می‌کند. اولین بخاری قارچی بر طبق اصول کلی ساخت چراغ بونزن که در یک سال قبل از اختراع بخاری گازی به وجود آمده بود ساخته شد. اجاره بخاری قارچی اولین بار توسط یک شرکت انگلیسی به نام «پیتیت و اسمیت» در سال ۱۸۵۶ ساخته شد. شعله بخاری هوا را به ‌طور موضعی گرم می‌کند و سپس به وسیله قانون انتقال گرما در هوا، کل هوای اتاق گرم می‌شود. هم‌ اکنون از اجاره بخاری قارچی در کشورهای غربی برای گرم کردن محیط‌های خارج از ساختمان استفاده می‌شود.

در سال ۱۸۸۱ میلادی در ساختمان مشعل شعله بخاری از پنبه نسوز استفاده می‌گردید که این طرح یک مهندس انگلیسی به نام «سیگسموند لیونی» بود. اما بعدها خاک نسوز جای پنبه نسوز را گرفت، زیرا استفاده از آن در قالب ریزی راحت ‌تر بود. در بخاری‌های گازسوز امروزی نیز هنوز از همین شیوه استفاده می‌گردد اگرچه از مواد نسوز دیگری نیز استفاده می‌ شود.

بخاری گازی قارچی وسیله ‌ای برای گرم کردن داخل ساختمان یا بیرون از آن می‌باشد که با گاز طبیعی یا گاز مایع کار می‌کند. هم‌اکنون از بخاری گازی در کشورهای غربی برای گرم کردن محیط‌های خارج از ساختمان همچون گلخانه و پاسیو استفاده می‌شود.

اجاره بخاری قارچی یک وسیله گرمای تابشی برای تولید تابش حرارتی برای استفاده در فضای باز است.

اجاره بخاری قارچی (پاسیو) در تهران پارتیکو

اجاره بخاری فضای باز

بخاری قارچی (پاسیو) یا بخاری فضای باز دارای چرخ جهت جابجایی آسان می باشد که در قسمت بالاتر آن مخزن ویژه کپسول گاز تعبیه شده که محل قرار گرفتن کپسول گاز مایع می باشد که با قرار گرفتن کپسول در مخزن هیچ گونه مشکلی برای زیبایی و ظاهر بخاری ایجاد نمی کند و به راحتی درب آن باز و بسته می شود.

بخاری قارچی دارای شعله پخش کن استیل و صفحه تابش آلومینیوم  است که مجهز به شیرایمنی و فندک  می باشد. این ویژگی  در طراحی موجب افزایش طول عمر محصول و گرما دهی بیشتر شده. روز به روز آپشن های نوینی به طراحی بخاری قارچی یا فضای باز که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده افزوده می شود.

بخاری قارچی یا فضای باز بخاری قارچی یا فضای باز دارای چرخ جهت جابجایی آسان می باشد که در قسمت بالاتر آن مخزن ویژه کپسول گاز تعبیه شده که محل قرار گرفتن کپسول گاز مایع می باشد که با قرار گرفتن کپسول در مخزن هیچ گونه مشکلی برای زیبایی و ظاهر بخاری ایجاد نمی کند و به راحتی درب آن باز و بسته می شود.

اجاره بخاری قارچی در تهران پارتیکو

تهران پارتیکو

تهران پارتیکو مجری تهویه مطبوع مراسمات مختلف شما از جمله : سمینارها،کنفرانس ها ،همایش ها ،نمایشگاه ها،و تمامی مراسم ها و  جشن های شما در محیط های باز و بسته می باشد. یکی از مهم ترین مزیت های اجاره وسایل و تجهیزات نمایشگاهی و تجهیزات مراسم از تهران پارتیکو برخورداری از تجربه چندین ساله کارشناسان خبره و دلسوز ماست که در همه مراحل اعم از انتخاب، ارسال و نصب تجهیزات در کنار شما بوده و برای هرچه بهتر شدن مراسم و نمایشگاه شما را کمک و همراهی می کنند.

جهت اطلاعات بیشتر با کار شناسان ما در تهران پارتیکو تماس حاصل فرمایید.