06
مارس

اجاره ظروف در مراسم

اجاره ظرف در مراسم

چرا اجاره ظروف در مراسم برای پذیرایی از مهمان ها ضروری است؟

حتی اگر خوشمزه ترین شام را هم که تدارک دیده باشید به تنهایی کافی نیست! تا زمانی که به اندازه همه مهمان ها ظرف و ظروف نداشته باشید نمی توانید آداب پذیرایی را به جا بیاورید. هر چه تعداد مهمان ها بیشتر باشد به ظروف پذیرایی زیادتری هم نیاز دارید. معمولا در هیچ خانه ای لوازم غذاخوری برای مهمان های بیش از ۵۰ یا ۱۰۰ نفر وجود ندارد زیراکه این روزها نگهداری از حجم زیاد ظروف در آپارتمان ها امکان پذیر نیست. از طرفی در نظر بگیرید که موقع برگزاری مجالس امکان شستشوی ظروف و استفاده مجدد از ظروف پذیرایی، وجود ندارد. در واقع احتمالا به بشقاب و قاشق چنگال و … بیشتری نیاز دارید.

برای مثال تصور کنید در یک مراسم تولد چه تعداد مهمان دعوت می کنید؟ چطور می خواهید از این تعداد مهمان پذیرایی کنید. مهماندار خانم برای پذیرایی از مجالس زنانه کارها را انجام می دهد ولی حتما از قبل ظروف پذیرایی را به تعداد مهمان ها  و حتی کمی بیشتر،تهیه کنید. البته این روزها نگهداری از حجم زیاد ظروف در آپارتمان ها امکان پذیر نیست ولی شرکت های تشریفات کار را ساده کرده اند. کافیست با شرکت تهران پارتیکو تماس بگیرید و برای هر روزی که می خواهید ظروف را اجاره کنید.

اجاره ظروف در مراسم

تهران پارتیکو

تهران پارتیکو مجری تهویه مطبوع مراسمات مختلف شما از جمله : سمینارها،کنفرانس ها ،همایش ها ،نمایشگاه ها،و تمامی مراسم ها و  جشن های شما در محیط های باز و بسته می باشد. یکی از مهم ترین مزیت های اجاره وسایل و تجهیزات نمایشگاهی و تجهیزات مراسم از تهران پارتیکو برخورداری از تجربه چندین ساله کارشناسان خبره و دلسوز ماست که در همه مراحل اعم از انتخاب، ارسال و نصب تجهیزات در کنار شما بوده و برای هرچه بهتر شدن مراسم و نمایشگاه شما را کمک و همراهی می کنند.

جهت اطلاعات بیشتر با کار شناسان ما در تهران پارتیکو تماس حاصل فرمایید.