09
فوریه

اجاره هیترهای برقی انرژی

اجاره هیتر برقی انرژی در تهران پارتیکو

اجاره هیترهای برقی انرژی

اجاره هیترهای برقی انرژی و اجاره انواع بخاری انرژی (اجاره بخاری برقی، اجاره هیتر برقی، اجاره هیترهای تابشی انرژی) از مهم ترین مسائل در فصل زمستان است،از این رو گروه تهران پارتیکو با تکیه بر دانش پرسنل و دستگاه های جدید و به روز با کارشناسی محل شما بهترین پیشنهاد را در انتخاب بخاری مناسب جهت مراسمات شما در فضای باز و بسته معرفی می نمایید.

هیتر های برقی انرژی:

هیتر های برقی انرژی در دو مدل EH 0045 ، EH 0150  تولید می شوند.

  • هیتر برقی انرژی مدل EH 0045:

اجاره هیتر برقی انرژی

هیتر برقی فن دار انرژی مدل EH 0045، از نوع تک فاز بوده و دارای قدرت هوادهی ۵۰۰ مترمکعب در ساعت می باشد.
هیتر های برقی فن دار انرژی مدل EH 0045 می توانند گرمای حجمی به حدود ۷۰ متر مکعب را تامین کنند.

  • هیتر برقی انرژی مدل EH 0150:

هیتر برقی انرژی مدل EH 0150

هیتر برقی سه فاز انرژی مدل EH0150 با دارا بودن ظرفیت هوادهی ۱۳۰۰ متر مکعب در ساعت برای مکان هایی مثل سالن های ورزشی، گلخانه ها و کارگاه های صنعتی قابل استفاده می باشد.
هیتر برقی انرژی مدل EH0150 می تواند گرمایش مساحت ۲۸۰ مترمکعب را تأمین کند.

هیتر برقی فن‌دار انرژی EH0150 سه فاز در داخل محیط نصب می‌شود و برای مکان هایی با کاربری ویلا، پارکینگ، کارگاه، انبار، گرمایش موضعی، کیوسک، اتاق نگهبانی و به‌عنوان خشک‌کن در ساختمان‌های درحال ساخت با ارتفاع سقف تا حداکثر ۳ متر قابل استفاده می باشد. قابلیت تنظیم توان حرارتی در سه مرحله به میزان ۵، ۱۰ و ۱۵ کیلووات را دارد. همچنین کنترل خودکار دما از طریق ترموستات داخلی صورت می‌پذیرد.

تهران پارتیکو

تهران پارتیکو مجری تهویه مطبوع مراسمات مختلف شما از جمله : سمینارها،کنفرانس ها ،همایش ها ،نمایشگاه ها،و تمامی مراسم ها و  جشن های شما در محیط های باز و بسته می باشد. یکی از مهم ترین مزیت های اجاره وسایل و تجهیزات نمایشگاهی و تجهیزات مراسم از تهران پارتیکو برخورداری از تجربه چندین ساله کارشناسان خبره و دلسوز ماست که در همه مراحل اعم از انتخاب، ارسال و نصب تجهیزات در کنار شما بوده و برای هرچه بهتر شدن مراسم و نمایشگاه شما را کمک و همراهی می کنند.

جهت اطلاعات بیشتر با کار شناسان ما در تهران پارتیکو تماس حاصل فرمایید.