09
فوریه

اجاره هیترهای تابشی انرژی

اجاره هیترهای تابشی انرژی در تهران پارتیکو

اجاره هیترهای تابشی انرژی

اجاره هیترهای تابشی انرژی و اجاره انواع بخاری انرژی (اجاره بخاری برقی، اجاره هیتر برقی) از مهم ترین مسائل در فصل زمستان است،از این رو گروه تهران پارتیکو با تکیه بر دانش پرسنل و دستگاه های جدید و به روز با کارشناسی محل شما بهترین پیشنهاد را در انتخاب بخاری مناسب جهت مراسمات شما در فضای باز و بسته معرفی می نمایید.

هیتر های تابشی انرژی:

هیتر های تابشی انرژی در دو مدل GR 0100،  GR 0200 تولید می شوند که در ادامه به بررسی ویژگی های هر یک از این هیترهای تابشی می پردازیم.

  • هیتر تابشی انرژی مدل GR 0100:

هیتر تابشی GR 0100 انرژی یک از بهترین راهکارهای گرمایشی جهت نصب در سوله کارخانجات، تعمیرگاه، انبار، سالن‌های بارگیری، خشک کن صنعتی و ایستگاه آتش نشانی است. در فضاهایی که اتلاف حرارتی بالایی دارند، عملا استفاده از تجهیزاتی که بر پایه هوای گرم عمل می‌کنند به هیج وجه به صرفه و کارآمد نیست.

هیتر تابشی GR 0100 انرژی می‌تواند بصورت آویز از سقف توسط زنجیر و یا پروفیل و یا دیواری نصب گردد. زوایای نصب می تواند بصورت افقی و یا حداکثر با زاویه ۳۰ درجه باشد. این هیتر می‌تواند به صورت موضعی و در کمتر از ۳۰ ثانیه، با دستیابی به حداکثر دمای کارکرد، احساس گرما در مساحتی حدود ۱۱۰ متر مربع را در کمتر از ۲ دقیقه ایجاد کند.

  • هیتر تابشی انرژی مدل GR 0200:

هیتر تابشی GR 0200 انرژی یک از بهترین راهکارهای گرمایشی جهت نصب در سوله کارخانجات، تعمیرگاه، انبار، سالن‌های بارگیری، خشک کن صنعتی و ایستگاه آتش نشانی است. در فضاهایی که اتلاف حرارتی بالایی دارند، عملا استفاده از تجهیزاتی که بر پایه هوای گرم عمل می‌کنند به هیج وجه به صرفه و کارآمد نیست.

هیتر تابشی GR 0200 انرژی می‌تواند بصورت آویز از سقف توسط زنجیر و یا پروفیل و یا دیواری نصب گردد. زوایای نصب می تواند بصورت افقی و یا حداکثر با زاویه ۳۰ درجه باشد. این هیتر می‌تواند به صورت موضعی و در کمتر از ۳۰ ثانیه، با دستیابی به حداکثر دمای کارکرد، احساس گرما در مساحتی حدود ۱۵۰ متر مربع را در کمتر از ۲ دقیقه ایجاد کند.

تهران پارتیکو

تهران پارتیکو مجری تهویه مطبوع مراسمات مختلف شما از جمله : سمینارها،کنفرانس ها ،همایش ها ،نمایشگاه ها،و تمامی مراسم ها و  جشن های شما در محیط های باز و بسته می باشد. یکی از مهم ترین مزیت های اجاره وسایل و تجهیزات نمایشگاهی و تجهیزات مراسم از تهران پارتیکو برخورداری از تجربه چندین ساله کارشناسان خبره و دلسوز ماست که در همه مراحل اعم از انتخاب، ارسال و نصب تجهیزات در کنار شما بوده و برای هرچه بهتر شدن مراسم و نمایشگاه شما را کمک و همراهی می کنند.

جهت اطلاعات بیشتر با کار شناسان ما در تهران پارتیکو تماس حاصل فرمایید.