09
فوریه

اجاره کوره هوای گرم انرژی

اجاره کوره های انرژی در تهران پارتیکو

اجاره کوره هوای گرم انرژی

اجاره کوره هوای گرم انرژی، اجاره هیترهای برقی انرژی و اجاره انواع بخاری انرژی (اجاره بخاری برقی، اجاره هیتر برقی، اجاره هیترهای تابشی انرژی) از مهم ترین مسائل در فصل زمستان است،از این رو گروه تهران پارتیکو با تکیه بر دانش پرسنل و دستگاه های جدید و به روز با کارشناسی محل شما بهترین پیشنهاد را در انتخاب بخاری مناسب جهت مراسمات شما در فضای باز و بسته معرفی می نمایید.

کوره های هوای گرم به این صورت طراحی شده اند که آتش درون کوره آنها می سوزد و سپس گرما توسط فن های دمنده به سمت خروجی با فشار پرتاب می گردد که این نوع کوره‌های هوای گرم از حجم هوادهی بسیار بالایی نیز برخوردار است.

بخش های سازنده کوره هوای گرم:

  • مبدل حرارتی کوره‌های هوای گرم:

قسمت ازسمت داخل با شعله آتش در تماس است و از طرف خارج، هوا جریان دارد. این مبدل‌ها معمولا از جنس استیل نسوز یا ورق‌های فولادی نسوز  ساخته می‌شوند که بخشی در معرض هوای آن‌ها، معمولا سطح پره داری است.

سر و صدای ناشی از انقباض و انبساط سریع فولاد در طرح‌های جدید کاملا از بین رفته است.

ورق‌های فولادی فرم‌دار نسبت به مبدل‌های چدنی، از کارایی بالاتر و وزن کمتری برخوردارند.

  • بادزن (فن):

بادزن مورد استفاده در کوره، هوای اتاق یا محل را به طرف کوره مکش کرده و پس از 25 تا 40 درجه سانتیگراد افزایش دما، در اثر عبور از روی مبدل گرمایی، دوباره به طرف اتاق‌ها هدایت می‌کند.

خیلی  از این فن‌ها در دو مدل آکسیال و سانتریفیوژ دارای موتورهای دو یا سه سرعتی هستند. معمولا در سرعت‌های بالاتر افزایش دمای هوا کمتر و کارایی سیستم بهتر است.

کوره ها از نظر محل قرار گرفتن بادزن بر دو نوع هستند:

اگر بادزن به شکلی  قرار گرفته باشد که هوا را از مبدل حرارتی مکش نماید، آن را کوره مکشی ‌گویند و اگر طوری قرار گرفته باشد که هوا را به سمت مبدل حرارتی هدایت کند، وزشی یا رانشی گویند.

از نظر ایمنی، نوع وزشی نسبت به مکشی قابل قبول تر است ؛ زیرا کوره مکشی در صورت وجود منفذی در مبدل حرارتی، محصولات احتراق را وارد هوای اتاق می‎نماید. در این کوره‌ها اتصال بادزن به الکتروموتور مستقیم یا به وسیله تسمه انجام می‌گیرد.

  • مشعل ها:

مشعل ها در دو نوع گازی و گازوئیلی دسته بندی می‌شوند. مشعل‌های گازسوز ممکن است از نوع دمنده‌دار یا اتمسفریک باشند. کنترل کوره هوای گرم از دو دستگاه کنترل؛ دستگاه کنترل فن و دیگری کنترل مشعل تشکیل شده است.

طرز کار کوره هوای گرم:

قسمت مشعل کوره  از نوع گازی یا گازوئیلی، گرما تولید می‌کند. گرمای تولید شده در اتاقک احتراق بعد ازعبور از جداره‌های آن، به هوایی که در بیرون اتاقک احتراق را احاطه کرده است منتقل می‌شود و آن را به دمای بالایی می رساند.

این هوا توسط کانال به اتاق‌ها می‌رود تا بعد از تبادل گرما سرد شده و با دمایی پایین‌تر به کوره برگردد و مجددا گرم شود.

گرد وغبار ادغام هوای تازه و هوای برگشتی با عبور از روی صافی‌ها، گرفته شده و وارد مکش بادزن می‌شود. عامل حرکت بادزن یک الکتروموتور است.

اتاقک احتراق به وسیله لوله‌ای به دودکش وصل می‌شود تا گازهای حاصل از احتراق را تخلیه کند. کوره‌های هوای گرم معمولا در ظرفیت‌های 300000 بی تی یو تا 3000000 بی تی یو ساخته می‌شوند

کوره هوای گرم انرژی:

کوره های هوای گرم گازی انرژی شامل مدل های GF 0760، GF 1560 ، GF3060 می باشد.

  • کوره هوای گرم گازی انرژی مدل GF 0760:

کوره هوای گرم گازی انرژی مدل GF 0760

کوره هوای گرم انرژی  دارای ظرفیت حرارتی۵۰۰۰۰ کیلو کالری بر ساعت می باشد. این محصول می تواند فضایی معادل ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ متر مکعب را گرم کند. محفظه احتراق کوره هوای گرم گازی انرژی مدل ۷۶۰ از جنس استنلس استیل همراه با مشعل اجبارى می باشد. کوره های فوق مجهز به کنترل ترموستاتیک با مصرف سوخت کمتر می باشند.

همچنین ترموستات کنترل حد دمای سیستم در جهت جلوگیرى از افزایش دماى مبدل حرارتى کوره های هوای گرم تعبیه گردیده است. کوره هوای گرم گازی انرژی مدل ۷۶۰ در صورت نصب در خارج از سالن برای مرغداری ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. مصرف گاز کوره هوای گرم گازی انرژی مدل ۷۶۰ شرکت انرژی معادل ۵/۳ متر مکعب در ساعت می باشد.

  • کوره هوای گرم گازی انرژی مدل GF 1560:

کوره هوای گرم گازی انرژی مدل GF 1560

کوره هوای گرم گازی انرژی مدل ۱۵۶۰ با راندمان بالای ۸۰% مناسب گرمایش سالن ها، نمایشگاه ها، بانک ها، کارخانه ها با امکان نصب در داخل یا خارج سالن و همراه با کنترل اتوماتیک دما قابل استفاده می باشد.جنس محفظه احتراق این کوره از استنلس استیل همراه با مشعل اجبارى می باشد.

کوره هوای گرم گازی مدل ۱۵۶۰ مناسب برای گرمایش فضای ۲۵۰۰- ۴۰۰۰ متر مکعب بوده و با استفاده از فن سانتریفوژ و عملکرد بالا انتخاب مناسبی جهت گرمایش محیط های بزرگ می باشد. این دستگاه قابلیت نصب در داخل محیط با کنترل هوادهی توسط دمپر یا نصب در خارج محیط و کنترل با کانال ورودی و خروجی را دارد. حداکثر مصرف گاز کوره هوای گرم گازی انرژی مدل ۱۵۶۰ معادل ۱۶ مترمکعب در ساعت می باشد. این کوره دارای فن سانتریفیوژ و قابلیت اتصال به کانال کشی و توزیع هوای گرم توسط کانال می باشد.

  • کوره هوای گرم گازی انرژی مدل GF 3060:

کوره هوای گرم گازی انرژی مدل GF 3060

کوره هوای گرم گازی انرژی مدل ۳۰۶۰ با راندمان بالای ۸۰% مناسب گرمایش سالن ها، نمایشگاه ها، بانک ها، کارخانه ها با امکان نصب در داخل یا خارج سالن و همراه با کنترل اتوماتیک دما قابل استفاده می باشد. محفظه احتراق کوره هوای گرم گازی انرژی مدل ۳۰۶۰ از جنس استنلس استیل همراه با مشعل اجبارى می باشد. هیتر های فوق مجهز به کنترل ترموستاتیک با مصرف سوخت کمتر می باشند.

همچنین ترموستات کنترل حد دماى سیستم در جهت جلوگیرى از افزایش دماى مبدل حرارتى در این سری از هیترها تعبیه گردیده است. حداکثر مصرف گاز کوره هوای گرم  ۳۲ مترمکعب در ساعت می باشد. این کوره دارای فن سانتریفیوژ و قابلیت اتصال به کانال کشی و توزیع هوای گرم توسط کانال می باشد.

کوره هوای گرم گازوییلی انرژی

کوره های هوای گرم گازوییلی انرژی شامل مدل های OF 0700، OF 1500، OF 3000 می باشد.

  • کوره هوای گرم گازوییلی انرژی مدل OF 0700

کوره هوای گرم گازوییلی انرژی مدل OF 0700

از کوره هوای گرم برای گرمایش فضاهای تجاری مانند تعمیرگاه، سوله ها، انبار و فضاهای صنعتی مانند کارگاه های تولیدی، کارخانه های کوچک استفاده می شود . این کوره  دارای قدرت حرارتی ۵۰۰۰۰ کیلو کالری می باشد که می تواند فضایی به حجم  ۶۰۰ الی ۱۰۰۰ متر مکعب را گرم کند.

این دستگاه قابلیت نصب در داخل محیط با کنترل هوادهی توسط دمپر یا نصب در خارج محیط و کنترل با کانال ورودی و خروجی را دارد.
حداکثر مصرف گازوئیل کوره هوای گرم گازوئیلی انرژی مدل ۷۰۰  شرکت انرژی معادل ۵/۶ لیتر گازوئیل در ساعت می باشد. این مدل دارای فن سانتریفیوژ و قابلیت اتصال به کانال کشی و توزیع هوای گرم توسط کانال می باشد.

  • کوره هوای گرم گازوییلی انرژی مدل OF 1500

کوره هوای گرم گازوییلی انرژی مدل OF 0700

گرمایش در کوره هوای گرم کاملا اتوماتیک می باشد. این کوره مزایایی از جمله کنترل و ایمنی هوشمند سوخت و اکسیژن نسبت به سیستم های گرمایشی قدیمی دارد. یکی دیگر از مزایای کوره هوای گرم، تولید منواکسید کربن در دستگاه های کوره هوای گرم بدلیل احتراق کامل بسیار کم است. کوره هوای گرم گازوئیلی انرژی در دو مدل ۱۵۰۰۰ و ۳۰۰۰۰ کیلوکالری بر ساعت با راندمان بالای ۸۰% جهت گرمایش سالن ها، کارخانه ها و مرغداری ها با امکان نصب در داخل یا خارج سالن و همراه با کنترل اتوماتیک دما قابل استفاده می باشد.

کوره هوای گرم گازوییلی مدل ۱۵۰۰ مناسب برای گرمایش فضای ۲۵۰۰- ۴۰۰۰ متر مکعب بوده و با استفاده از فن سانتریفوژ و عملکرد بالا انتخاب مناسبی جهت گرمایش محیط های بزرگ می باشد. این دستگاه قابلیت نصب در داخل محیط با کنترل هوادهی توسط دمپر یا نصب در خارج محیط و کنترل با کانال ورودی و خروجی را دارد. حداکثر مصرف گازوئیل کوره هوای گرم گازوئیلی انرژی مدل ۱۵۰۰ معادل ۱۶/۷ لیتر در ساعت می باشد.این کوره دارای فن سانتریفیوژ و قابلیت اتصال به کانال کشی و توزیع هوای گرم توسط کانال می باشد.

  • کوره هوای گرم گازوییلی انرژی مدل OF 3000

کوره هوای گرم گازوییلی انرژی مدل OF 0700

گرمایش در کوره هوای گرم و هیتر صنعتی  کاملا اتوماتیک  می باشد. این کوره ها دارای مزایایی مانند کنترل و ایمنی هوشمند سوخت و اکسیژن نسبت به سیستم های گرمایشی قدیمی می باشد. تولید منواکسید کربن در دستگاه های کوره هوای گرم به دلیل احتراق کامل بسیار کم است، همچنین مبدل حرارتی این دستگاه در مجاورت با هوا دوده تولید نمی کند.

کوره هوای گرم گازوئیلی انرژی مدل ۳۰۰۰ با راندمان بالای ۸۰% برای گرمایش سالن ها، کارخانه ها و مرغداری ها با امکان نصب در داخل یا خارج سالن و همراه با کنترل اتوماتیک دما به کار می رود. محفظه احتراق کوره هوای گرم گازوئیلی انرژی مدل ۳۰۰۰ از جنس استنلس استیل همراه با مشعل اجباری میباشد. حداکثر مصرف گازوییل کوره هوای گرم  ۳۳/۳ لیتر در ساعت می باشد. این کوره دارای فن سانتریفیوژ و قابلیت اتصال به کانال کشی و توزیع هوای گرم توسط کانال می باشد.

تهران پارتیکو

تهران پارتیکو مجری تهویه مطبوع مراسمات مختلف شما از جمله : سمینارها،کنفرانس ها ،همایش ها ،نمایشگاه ها،و تمامی مراسم ها و  جشن های شما در محیط های باز و بسته می باشد. یکی از مهم ترین مزیت های اجاره وسایل و تجهیزات نمایشگاهی و تجهیزات مراسم از تهران پارتیکو برخورداری از تجربه چندین ساله کارشناسان خبره و دلسوز ماست که در همه مراحل اعم از انتخاب، ارسال و نصب تجهیزات در کنار شما بوده و برای هرچه بهتر شدن مراسم و نمایشگاه شما را کمک و همراهی می کنند.

جهت اطلاعات بیشتر با کار شناسان ما در تهران پارتیکو تماس حاصل فرمایید.