19
مارس

اهمیت نورپردازی تشریفات عروسی

اهمیت نورپردازی در تشریفات عروسی

اهمیت نورپردازی در زیباسازی سالن های تشریفات عروسی

شب عروسی یکی از بهترین و زیباترین شب های زندگی زوجین می باشد؛ برای خاطره انگیز بودن این شب، باید یک جشن عروسی رویایی و بی نقص را بر پا کرد. برگزاری یک جشن عروسی بی نقص به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ یکی از این موارد نورپردازی سالن عروسی می باشد که اکثرا نادیده گرفته می شود. نورپردازی مکان عروسی تاثیر بسیار زیادی در زیباسازی جشن عروسی دارد و از اهمیت فراوانی برخوردار است.

با اعمال نورپردازی مناسب در سالن عروسی می توان فضایی احساساتی و رمانتیک را به وجود آورد. نورپردازی سالن عروسی علاوه بر فضای جشن عروسی، بر راحتی مهمانان و حتی عروس و داماد نیز تاثیر خواهد گذاشت.

اهمیت نورپردازی در تشریفات عروسی

دلایل اهمیت نورپردازی سالن عروسی

اکثر عروس و دامادها خواهان داشتن یک مکان عروسی زیبا و جذاب هستند و اقدامات مختلفی را در جهت زیباسازی و دیزاین محل عروسی انجام می دهند، غافل از اینکه هیچ کدام از این موارد به اندازه نورپردازی اهمیت ندارد.

نورپردازی سالن عروسی عامل اصلی زیبایی فضای عروسی است. با اعمال نورپردازی حرفه ای سالن عروسی می توان یک جشن عروسی رویایی و بی نظیر را برگزار کرد. نحوه انجام نورپردازی بر حال و هوای فضای جشن عروسی تاثیر خواهد گذاشت.

نورپردازی می تواند جشن عروسی را شاد و رمانتیک جلوه دهد و یا بالعکس فضای عروسی را کسل کننده و بی روح کند. در واقع این نورپردازی است که احساساتی که از فضای عروسی سرشار می شود را تعیین می کند.
یکی از مهمترین دلایل اهمیت نورپردازی و روشنایی فضای عروسی، با کیفیت در آمدن فیلم و عکس های عروسی است. فیلم و عکس های عروسی، نقش یک تلنگر و خاطره را دارند و برای اکثر عروس و دامادها حائز اهمیت هستند.

اگر نورپردازی سالن عروسی به درستی اعمال نشود؛ ممکن است به علت ضعیف بودن روشنایی یا روشنایی بیش از حد، فیلم و عکس های جشن عروسی بی کیفیت از آب دربیایند . استفاده مناسب از ترکیب رقص نور و تجهیزات نورپردازیه پیشرفته میتواند زیبایی محیط را دو چندان کند.

سالن ها و تالارها و باغ ها می توانند با استفاده از تجهیزات پیشرفته ضمن جلب نظر مشتری و میهمانان می توانند درامد بیشتری نیز کسب کنند که حتی برای این امر نیازی به خریداری این تجهیزات نیست و می توانند از اجاره تجهیزات نور پردازی بهره مند شوند.

تهران پارتیکو

تهران پارتیکو مجری تهویه مطبوع مراسمات مختلف شما از جمله : سمینارها،کنفرانس ها ،همایش ها ،نمایشگاه ها،و تمامی مراسم ها و  جشن های شما در محیط های باز و بسته می باشد. یکی از مهم ترین مزیت های اجاره وسایل و تجهیزات نمایشگاهی و تجهیزات مراسم از تهران پارتیکو برخورداری از تجربه چندین ساله کارشناسان خبره و دلسوز ماست که در همه مراحل اعم از انتخاب، ارسال و نصب تجهیزات در کنار شما بوده و برای هرچه بهتر شدن مراسم و نمایشگاه شما را کمک و همراهی می کنند.

جهت اطلاعات بیشتر با کار شناسان ما در تهران پارتیکو تماس حاصل فرمایید.