21
مارس

تجهیزات لازم سیستم صوتی تالار

تجهیزات لازم برای سیستم صوتی تالار

تجهیزات لازم برای سیستم صوتی تالار عروسی

وجود تجهیزات صوتی خاص (تجهیزات لازم سیستم صوتی تالار) و تجهیزات نورپردازی ویژه برای تالارهای عروسی، یکی از دلایلی است که افراد را به رزرو و انتخاب آن محل ترغیب می‌کند، چرا که همه می‌خواهند شب عروسی خود را به یکی از خاطره‌انگیزترین شب‌های زندگی خود و میهمانانشان تبدیل کنند.

زوج ها چیزی کمتر از یک شب خاطره‌انگیز انتظار ندارند، بنابراین داشتن یک سیستم صوتی مناسب برای تالارتان می‌تواند تاثیرگذار باشد. همچنین نظرات و اشارات برای تالارهای عروسی همانطور که در گفت و گوهای روزمره مردم مطرح می شود در شبکه های اجتماعی نیز مطرح و بررسی می‌شود، بنابراین گل آرایی، تجهیزات صوتی مناسب، نورپردازی زیبا در امتیاز تالار تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

بلندگوی تالار عروسی (تجهیزات لازم سیستم صوتی تالار)

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که در ابتدای کار باید حتما به طور اصولی درباره‌ی آن تحقیق کنید، بلندگو است. در بیشتر تالارها صدای بد بلندگوها و کیفیت پایین آن‌ها همواره موجب ناراحتی حاضرین می‌شود. برای اتخاب بلندگوی مناسب باید موارد مختلفی از جمله نوع نقشه ساختمان، بسته یا باز بودن فضا، اندازه سالن و…را در نظر بگیرید و با توجه به این موارد کاربردی‌ترین بلندگو را خریداری کنید. در این بخش تعدادی از بلندگوهای مناسب سیستم صوتی تالار عروسی را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. بلندگو سقفی:این بلندگو نیازی به سیم کشی ندارد و به همین جهت زیبایی بصری سالن عروسی را خراب نمی‌کند. ولی اکثر این نوع از بلندگوها توان خروجی کمی دارند، به همین جهت شما مجبورید برای دریافت صدایی بهتر بلندگوهای سقفی بیشتری را در سالن به کار ببرید. بنابراین در نهایت باعث افزایش قیمت سیستم صوتی تالار عروسی می‌شود.
  2. بلندگو سقفی
  3. بلندگو ستونی:برای سیستم صوت تالار هایی که ستون زیاد دارند بلندگو ستونی یکی از بهترین گزینه‌ها است. زیرا به شما اجازه می ‌دهد تا بتوانید از فضای ایجاد شده، نهایت استفاده را ببرید، از اشغال شدن محیط تالار جلوگیری کنید و همینطور صدای با کیفیت‌تری هم تولید می‌شود. اما باید دقت داشته باشید که این نوع بلندگو نیاز به سیم کشی روی کار دارد و ممکن است از لحاظ ظاهری باعث به‌هم ‌ریختگی شکل و محیط تالار بشود.
  4. بلندگو ستونی
  5. بلندگو دکوراتیو:حال نوبت به بلندگوهای دکوراتیو می‌رسد که در سال‌های اخیر کاربردهای زیادی داشته‌اند. همان طور که از اسم این بلندگو پیداست، ظاهری شیک و زیبا دارد. پکیج‌های این بلندگو بر روی پایه‌های مخصوصی نصب می‌شوند و در زاویه مد نظرتان تغییر جهت پیدا می‌کنند. از لحاظ کیفیت هم خیالتان راحت باشد، زیرا بلندگوهای دکوراتیو کیفیتی عالی دارند و صدایی تفکیک شده را ایجاد می‌کنند. این بلندگو با ظاهر شیک و دکوری خود، محیط را زیباتر می‌کند و در نتیجه یکی از بهترین گزینه‌ها برای سیستم صوتی تالار عروسی محسوب می‌شود.

بلندگو دکوراتیو آمپلی فایر تالار عروسی (تجهیزات لازم سیستم صوتی تالار)

اگر دقت کرده باشید در مکان‌هایی مانند رستوران، تالار یا باشگاه، گاهی صدای پخش شده کیفیت خوبی ندارد و موجب اذیت شنوندگان می‌شود. در این مواقع استفاده از یک آمپلی فایر جهت تقویت صدا، بهترین گزینه است. با به کارگیری آمپلی فایر می‌توانید ابتدا صدای خروجی را به مقدار لازم تقویت کنید و پس از ارسال به بلندگو، صدا را پخش نمایید.

البته آمپلی فایر کارایی‌های دیگری هم دارد مثلا این امکان را به شما می‌دهد تا با تنظیمات مختلف، صدا را زیر یا بم کنید. همچنین این دستگاه برای از بین بردن نویز به کار می‌رود. پس در هنگام تجهیز کردن سیستم صوت تالار، باید یک آمپلی فایر با کیفیت هم در نظر بگیرید.

آمپلی فایر تالار عروسی

تهران پارتیکو

تهران پارتیکو مجری تهویه مطبوع مراسمات مختلف شما از جمله : سمینارها،کنفرانس ها ،همایش ها ،نمایشگاه ها،و تمامی مراسم ها و  جشن های شما در محیط های باز و بسته می باشد. یکی از مهم ترین مزیت های اجاره وسایل و تجهیزات نمایشگاهی و تجهیزات مراسم از تهران پارتیکو برخورداری از تجربه چندین ساله کارشناسان خبره و دلسوز ماست که در همه مراحل اعم از انتخاب، ارسال و نصب تجهیزات در کنار شما بوده و برای هرچه بهتر شدن مراسم و نمایشگاه شما را کمک و همراهی می کنند.

جهت اطلاعات بیشتر با کار شناسان ما در تهران پارتیکو تماس حاصل فرمایید.

اجاره کولر

اجاره میز ال ای دی

اجاره کولر گازی