20
مارس

تجهیزات نورپردازی مجالس

تجهیزات نور پردازی مجالس

تجهیزات نور پردازی مجالس

سیستم های نور پردازی (تجهیزات نورپردازی مجالس) شامل مویینگ ها و بخارسازها و رقص نور و … می باشد که بر اساس مجلس و موقعیتی که وجود دارد، این امکان را دارید تا انتخاب مناسبی داشته باشید.انتخاب رقص نور می بایست با نوع مراسم و بودجه در دست متناسب باشد. زیرا رقص نور های تالار ها دارای تنوع ها و قیمت های متفاوتی می باشد و با نور پردازی در منزل بسیار متفاوت است.

به عنوان مثال برای تالارها بهتر است از موینگ بیم 220 و مویینگ بیم 350 استفاده گردد که با انواع مورد نیاز منزل متفاوت می باشد.

رقص نور:

در خصوص رق نور باید بگوییم نورپردازی متناسب با موسیقی در ادغام با لیزر و رقص نور، بین مه و دود و برق فلاشر ها، محیطی منحصر به فرد و هیجان انگیزی را فراهم کرده که لحظات به یادماندنی و ماندگاری را می تواند ثبت نماید.

رقص نورها دارای انواع گوناگون و حالت های مختلفی است که هریک از آنها امکانات خاص خود را دارا می باشند، نمونه ای از این امکانات عبارتند از نوع طرحی که انتشار می دهند، امکان برنامه ریزی و هماهنگی با موسیقی با رنگ های متنوع و گوناگون و غیره…

رقص نور

مویینگ:

مویینگ ها از ابزار نور پردازی به شمار می آیند که جهت برگزاری مجالس و مراسم حرفه ای به کار گرفته می شوند. در اغلب کنسرت ها شما می توانید دستگاه مویینگ را مشاهده کنید چرا که تقریبا در تمامی کنسرت ها از این دستگاه استفاده می شود. مویینگ ها بر حسب قدرت و ابعاد به دو دسته کلی از قبیل مویینگ بیم و مویینگ وش تقسیم می شوند.

مویینگ

بخار ساز:

از دیگر تجهیزات نورپردازی  بخار ساز است که در واقع یک مجلس خوب را به یک مجلس عالی تبدیل می کند. دستگاه های بخار ساز عناوین گوناگونی دارند از قبیل بخار ساز، دودزا، دستگاه دودزا، اسموک که این دستگاه ها دارای دو بخش می باشند که در یک بخش مایع بخار ریخته شده و در بخش دیگر موظف به پرتاب آن می باشد.

بدیهی است تهیه تمامی ابزار نور پردازی هزینه های بسیار بالایی را متحمل می گردد،شما میتوانید با اجاره این تجهیزات هم از هزینه های مازاد جلوگیری کنید و هم اینکه از تجربیات تیم متخصص و با تجربه تهران پارتیکو بهره مند شده و به بهترین نحو مراسم خود را جشن بگیرید و از تک تک لحظه ها خاطره سازی نمایید.

بخار ساز

تهران پارتیکو

تهران پارتیکو مجری تهویه مطبوع مراسمات مختلف شما از جمله : سمینارها،کنفرانس ها ،همایش ها ،نمایشگاه ها،و تمامی مراسم ها و  جشن های شما در محیط های باز و بسته می باشد. یکی از مهم ترین مزیت های اجاره وسایل و تجهیزات نمایشگاهی و تجهیزات مراسم از تهران پارتیکو برخورداری از تجربه چندین ساله کارشناسان خبره و دلسوز ماست که در همه مراحل اعم از انتخاب، ارسال و نصب تجهیزات در کنار شما بوده و برای هرچه بهتر شدن مراسم و نمایشگاه شما را کمک و همراهی می کنند.

جهت اطلاعات بیشتر با کار شناسان ما در تهران پارتیکو تماس حاصل فرمایید.