06
مارس

دلایل اجاره ظروف در مراسم

دلایل اجاره ظروف در مراسم

دلایل اجاره ظروف در مراسم

با توجه به زندگی امروز که عموما در آپارتمان می باشد، بنابراین جای کافی برای نگه داشتن تعداد ظروف زیاد وجود ندارد و همچنین میهمانی های امروزه با تعداد افراد کم تری برگزار می شود. اما در مراسم های با تعداد افراد زیاد مثل مراسم تولد، نامزدی و … که حداکثر یکبار در سال برگزار می شوند، نگهذای ظروف زیاد منطقی نمی باشد. در ادامه به بررسی دلایل اجاره ظرف در مراسم می پردازیم

  • کرایه ظروف مقرون به صرفه است

اگر بشقاب، لیوان، قاشق و چنگال و …. به اندازه کافی ندارید دو انتخاب در سر راه تان است. اول اینکه این ظروف را خریداری کنید. این کار بسیار هزینه بر است و اصلا صرفه اقتصادی ندارد. در واقع این لوازم تنها برای یکی دو روز استفاده دارند و برای بقیه ایام نیازی به این وسایل ندارید. دومین راه اینست که ظروف را اجاره کنید. هزینه اجاره لوازم غذاخوری خیلی کمتر از قیمت خرید سرویس های غذاخوری است. بدون نگرانی از هزینه ها می توانید به هر تعداد که می خواهید بشقاب، پیش دستی، سالاد خوری، کارد و چنگال و …. را برای یک شب اجاره کنید. شاید بخواهید یک روز قبل لوازم پذیرایی از مهمان ها را اجاره کنید تا خیال تان بابت پذیرایی راحت باشد. در هر صورت قیمت ناچیزی بابت این کار می پردازید و پس از مهمانی هم وسایل غذاخوری را به شرکت پس می دهید.

اجاره ظرف در مراسم

  • اجاره ظروف سهل تر است

شرکت های کرایه ظروف کارها را ساده کرده اند در این شرکت ها انواع ظروف برای اجاره ارائه می شود. ظروف چینی و استیل پر طرفدارتر هستند. طرح و نقش های مختلف ظروف پذیرایی خیلی زیاد است و قطعا می توانید بهترین ها را کرایه کنید. کافیست لیستی از چیزهایی را که نیاز دارید تهیه کنید. حتی امکان سفارش آنلاین ظروف برای مجالس هم وجود دارد. به جای اینکه از یک فروشگاه به فروشگاه دیگر بروید و لوازم مورد نیاز را خریداری کنید، همه این وسایل را یکجا تهیه کنید. تنها نکته مهم ، اجاره ظروف پذیرایی با کیفیت است. موقع سفارش بهترین ها را انتخاب کنید به این ترتیب به مهمان های خود احترام گذاشته اید. در هر صورت مبلغ پرداختی در برابر خرید همه این وسایل بسیار کمتر است.

اجاره ظروف

 

  • قدرت انتخاب بیشتری دارید!

وقتی برای خرید ظروف پذیرایی از مهمان به فروشگاه ها مراجعه می کنید، اجناس زیادی را می بیند که هر کدام قیمت متفاوتی دارند. در وهله اول به جیب تان نگاه می کنید. یک نکته جالب در مورد کرایه ظروف پذیرایی وجود دارد و آن تنوع بالا در این وسایل است. حتی می توانید ظروف طلا را برای یک مراسم عروسی لاکچری به قیمت بسیار مناسبی اجاره کنید. امکان انتخاب ظروف ارزان تر و گران تر وجود دارد در واقع با هر میزان بودجه ای که دارید می توانید از بین لوازم موجود، بهترین ها را انتخاب کنید. ظروف هتلی برای پذیرایی از مهمان ها با تنوع زیادی وجود دارد که قدرت انتخاب بیشتری به مشتری می دهد. از طرفی با توجه به هزینه های اندک( در مقایسه با خرید ظروف) نگرانی بابت انتخاب ظروف لوکس نیز وجود ندارد.

  • ظروف کرایه در محل تحویل داده می شود

تدارک یک مراسم بزرگ و با شکوه خیلی وقت گیر است. کارهای زیادی باید انجام دهید ولی شاید زمان کافی نداشته باشید. احتمالا روزهای قبل از مراسم عقد و عروسی اصلا وقت سر خاراندن هم نداشته باشید. در مراسم عزاداری هم که کسی دل و دماغ انجام کارهای تدارکاتی را ندارد. اغلب شرکت ها، سرویس تحویل در محل دارند. به هر میزان بشقاب، قاشق و چنگال یا …. که لازم است را سفارش دهید و وسایل را درب منزل تحویل بگیرید. شرکت های خدمات مجالس با دریافت کمی بیشتر همه این کارها را انجام می دهند. دیگر نیازی نیست برای تحویل ظروف خودتان به انبار شرکت مراجعه کنید این کارها را به اهلش بسپارید و کلی در زمان صرفه جویی کنید.

  • به هر تعداد که می خواهید سفارش دهید

یکی از مزایای کرایه ظروف پذیرایی از بنگاه های اجاره ای اینست که محدودیتی در تعداد سفارش ندارید! حتی اگر تعداد مهمان ها خیلی بیشتر باشد هم می توانید سفارش خود را ثبت کنید. شرکت های خدمات مجالس آمادگی تحویل ظروف در هر تعداد را دارند. به طور مثال برای یک جشن تولد، نیاز به سرویس میوه خوری دارید و شاید نیازی به ظروف غذاخوری نباشد اما برای شام عروسی علاوه بر میوه خوری به بشقاب و ظروف غذاخوری و حتی ظروف مناسب برای کیک خوری هم احتیاج دارید. یک نکته مهم اینست که تعداد ظروف را کمی بیشتر از تعداد مهمان ها در نظر بگیرید همیشه امکان رسیدن مهمان ناخوانده هم وجود دارد. به هر حال باید برای موارد پیش بینی نشده از قبل آماده باشید. شکستن ظروف هم از احتمالاتی است که اغلب اتفاق می افتد. اصولا ظروف پذیرایی از مهمان هر چه مجلل تر و با شکوه تر باشد، انگار به نوعی کلاس مهمانی هم بالاتر می رود.

کرایه ظروف آنلاین

قیمت خدمات تهران پارتیکو

برگزاری مجالس شادی و عزا هر کدام نیاز به تدارکات خاصی دارد. برخی از تدارکات نظیر میز و صندلی و ظروف پذیرایی از مهمان در هر دو حالت مشترک هستند. نحوه برگزاری مجالس برای هر مشتری متفاوت است. در واقع هر مشتری بنابر شرایط و علایق خود مایل است تا خدمات ویژه ای را دریافت کند. معمولا قیمت سرویس روزانه تشریفات یا قیمت نهایی برگزاری مجالس به صورت توافقی تعیین می شود. برگزار کننده ها با توجه به نیاز هر مجلس، قیمت ها را اعلام می کنند. برای مثال تعداد خدمه پذیرایی همیشه یکسان نیست و بر اساس تعداد مهمان ها در نظر گرفته می شود.

نحوه کار شرکت تهران پارتیکو برای ارائه خدمات مجالس کاملا مشخص است. تعداد خاصی از مجالس معتبر که دارای مدرک و تاییدیه های معتبر هستند، امور برگزاری مجالس و پذیرایی از مهمان را بر عهده می گیرند. کارشناسان خبره شرکت تهران پارتیکو پس از تماس با مشتری و ارائه راهنمایی های لازم، در مورد هزینه های برگزاری مجالس اطلاع رسانی می کند. مهم ترین اصل ارائه خدمات با کیفیت و مطابق با نیاز هر مجلس است. لیست خدمات ارائه شده در یک مجلس با مجلس می تواند متفاوت باشد و این به خواسته مشتری ارتباط دارد.

تهران پارتیکو

تهران پارتیکو مجری تهویه مطبوع مراسمات مختلف شما از جمله : سمینارها،کنفرانس ها ،همایش ها ،نمایشگاه ها،و تمامی مراسم ها و  جشن های شما در محیط های باز و بسته می باشد. یکی از مهم ترین مزیت های اجاره وسایل و تجهیزات نمایشگاهی و تجهیزات مراسم از تهران پارتیکو برخورداری از تجربه چندین ساله کارشناسان خبره و دلسوز ماست که در همه مراحل اعم از انتخاب، ارسال و نصب تجهیزات در کنار شما بوده و برای هرچه بهتر شدن مراسم و نمایشگاه شما را کمک و همراهی می کنند.

جهت اطلاعات بیشتر با کار شناسان ما در تهران پارتیکو تماس حاصل فرمایید.