20
مارس

سطوح نورپردازی سالن عروسی

سطوح نورپردازی سالن عروسی

سطوح نورپردازی سالن عروسی

نورپردازی سالن های عروسی دارای سطوح مختلفی است؛ سطوح مختلف نورپردازی بدین معنا است که باید برای هر قسمت از سالن عروسی، شیوه خاصی از نورپردازی را به کار برد. برای داشتن یک جشن عروسی رویایی، باید نورپردازی مناسب در تک تک قسمت های سالن عروسی اعمال شود.

نورپردازی جایگاه عروس و داماد

جایگاه عروس و داماد از مهمترین قسمت های سالن عروسی است و نحوه نورپردازی آن نسبت به سایر نقاط فضای عروسی، بیشتر اهمیت دارد. با انتخاب نورپردازی مناسب برای جایگاه عروس و داماد، می توان توجه مهمانان را بر روی تازه عروس و شاه داماد منعکس کرد.

نورپردازی جایگاه عروس و داماد

فضای بیرون و داخل مکان عروسی، اولین سطح نورپردازی سالن عروسی است. این سطح شامل ورودی سالن عروسی، محوطه سالن، سقف سالن، دیوار سالن و مراسم اصلی جشن می باشد. نورپردازی این قسمت به دلیل قرارگیری در فیلم و عکس های عروسی، بسیار حائز اهمیت است.نورپردازی ورودی مجالس می تواند با تزئینات مختلفی به جهت مجذوب کردن میهمانان همراه باشد همچون سبدهای گل، میز شمع و قفس های دکوراتیو و غیره…  زیبایی بیشتری را به فضا می بخشد.

نورپردازی ورودی تالار

زمانی که مهمانان وارد فضای مهمانی و جشن عروسی می شوند، به اولین جایی که نگاه می کنند، ورودی تالار یا باغ است. بنابراین به هر میزان که این قسمت زیباتر باشد، تاثیر بیشتری بر فضای جشن خواهد داشت. برداشت اولیه در اولین مواجه با یک محیط بیشترین تاثیر را بر ذهن مخاطبان خواهد گذاشت.

نورپردازی ورودی تالار

نورپردازی مکان مهمانان عروسی

 دومین سطح نورپردازی عروسی مربوط به مکان مهمانان عروسی است که شامل قسمت شام، خوراکی ها و محل نشستن آنها می شود. نورپردازی حرفه ای این سطح برای اشرافی جلوه دادن جشن عروسی بسیار لازم است.

نورپردازی مکان مهمانان عروسی

نورپردازی محل رقص

محل رقص، آخرین و مهمترین سطح نورپردازی سالن عروسی است که از اهمیت زیادی در جشن های عروسی برخوردار است و باید به نورپردازی آن بسیار توجه کرد. نورپردازی محل رقص باید مهمانان شما را به رقصیدن و شادی همراه با شما وادار کند.

نورپردازی محل رقص

تهران پارتیکو

تهران پارتیکو مجری تهویه مطبوع مراسمات مختلف شما از جمله : سمینارها،کنفرانس ها ،همایش ها ،نمایشگاه ها،و تمامی مراسم ها و  جشن های شما در محیط های باز و بسته می باشد. یکی از مهم ترین مزیت های اجاره وسایل و تجهیزات نمایشگاهی و تجهیزات مراسم از تهران پارتیکو برخورداری از تجربه چندین ساله کارشناسان خبره و دلسوز ماست که در همه مراحل اعم از انتخاب، ارسال و نصب تجهیزات در کنار شما بوده و برای هرچه بهتر شدن مراسم و نمایشگاه شما را کمک و همراهی می کنند.

جهت اطلاعات بیشتر با کار شناسان ما در تهران پارتیکو تماس حاصل فرمایید.