20
مارس

نور پردازی های مسیر و عرشه

نور پردازی های مسیر و عرشه

نور پردازی های مسیر و عرشه

نورپردازی مناسب باعث میشود که مهمانان احساس راحتی بکنند، چیدمان فضا را در کنند، وسایل روشنایی جشن می توانند به شکلی در نظرگرفته شود که ورودی ها، خروجی ها ، پله ها و سایر مناطق مهم را برجسته کند.

روشنایی مناسب  فضای باز می تواند به عنوان راهنما برای مدعوین عمل کند، با نورپردازی جذاب می توانید از مهمانان استقبال کرده و مهمانی را با روشن کردن مناطقی که مهمان در آن جمع خواهند شد، مجلل تر کنید.

نور پردازی های مسیر و عرشه

نورپردازی مسیر

مسیرهای رفت و آمد در مهمانی ها اگر به شکل اصولی نورپردازی شود باعث امنیت مهمانان هم می شود نورپردازی مسیر می تواند مرزهای فضای شما را مشخص کند و میهمانان را با خیال راحت از یک منطقه به منطقه دیگر هدایت کند. نور پردازی مسیر هم می تواند به دو شکل ساده یا سفارشی و صرفا برای برجسته سازی معماری فضا باشد.

نورپردازی راه می‌تواند ساده باشد و یا سفارشی برای برجسته کردن الگوهای معماری و طراحی روی دارایی شما ساخته شود.

الگوهای هندسی مورد استفاده در بولاردها جزییات نورپردازی منحصر به فردی را تولید خواهند کرد. بولاردها می‌توانند ورودی را به یک فضای استثنایی تبدیل کنند و یا یک پیاده‌رو ساده را به یک مسیر فوق‌العاده تبدیل کنند.

نور پردازی های مسیر و عرشه

روشنایی پاسیو و عرشه

نورپردازی تخصصی در آشپزخانه های بیرون از منزل ، کافه ها ، و مناطق نشیمن در عرشه ها و پاسیو ها می تواند باعث ایجاد جو و احساس تفرجگاه شود. همچنین می توان گوشه ها ، پله ها و محیط اطراف را نیز روشن کرد

چراغ های رنگی می توانند ضمن روشن کردن  لبه های ، جلوه های  زیبا و بی نظیری از رنگ را فراهم کنند. چراغ های LED می توانند رنگ را تغییر دهند و احساس مناسبی برای گردهمایی ها ایجاد می کنند. حوضچه ها ، آبشارها یا چشمه ها می توانند به زیبایی روشن شوند.

روشنایی پاسیو و عرشه

تهران پارتیکو

تهران پارتیکو مجری تهویه مطبوع مراسمات مختلف شما از جمله : سمینارها،کنفرانس ها ،همایش ها ،نمایشگاه ها،و تمامی مراسم ها و  جشن های شما در محیط های باز و بسته می باشد. یکی از مهم ترین مزیت های اجاره وسایل و تجهیزات نمایشگاهی و تجهیزات مراسم از تهران پارتیکو برخورداری از تجربه چندین ساله کارشناسان خبره و دلسوز ماست که در همه مراحل اعم از انتخاب، ارسال و نصب تجهیزات در کنار شما بوده و برای هرچه بهتر شدن مراسم و نمایشگاه شما را کمک و همراهی می کنند.

جهت اطلاعات بیشتر با کار شناسان ما در تهران پارتیکو تماس حاصل فرمایید.