17
فوریه

گل آرایی مراسم عروسی

گل آرایی مراسم عروسی

گل آرایی مراسم عروسی

گل آرایی هم یکی دیگر از مهم ترین بخش های تشریفات عروسی است چرا که یک گل آرایی دقیق و زیبا به برگزاری مراسم عروسی به بهترین نحو کمک می کند.

گل آرایی مسیر ورود عروس و داماد و همچنین ورود مهمانان  باعث جلب توجه بیشتر مهمانان خواهد شد، بنابراین همیشه ابتدای ورود است که توجه را جلب می کند.

پروه تهران پارتیکو با کارشناس متخصص و با تجربه در برگزاری انواع مراسم از جمله مراسم عروسی، مراسم عقد، جشن تولد و … در خدمت شما می باشد.

گل آرایی جایگاه عروس و داماد

این روزها گل عنصر اصلی طراحی جایگاه عروس و داماد محسوب می شود. گل ها در سبک های مصنوعی و طبیعی هستند و هر یک جایگاه و مشخصه خاص خود را دارند. رنگ های شاد گل ها بهترین حالت از گل آرایی جایگاه عروس و داماد را به خود اختصاص داده اند.

استفاده از گل های قرمز در کنار پارچه ساتن طلایی یا سفید ایده ای جذاب و جدید است که می تواند بر اساس تم لباس عروس تنظیم و اجرا شود. استفاده از پارچه های توری با گل های درشت نیز این ترکیب را تکمیل می کند. استندهای گل در گل آرایی جایگاه عروس و داماد بر روی دیوارها اجرا می شود و اجرای آن بی نظیر و خاص است.

استفاده از گل طبیعی رز سفید به عنوان ایده گل آرایی پشت عروس و داماد یک ترکیب بی نظیر اروپایی است و به نوعی در ردیف گل آرایی جایگاه عروس داماد ساده و شیک برای ساده پسندان قرار می گیرد.

گل آرایی این جایگاه باید با ظرافت و خلاقیت تمام انجام شود و حاصل آن یک کار شیک و حرفه ای باشد چرا که تمامی عکس های یادگاری مهمان ها با عروس و داماد در این مکان گرفته خواهد شد

گل آرایی حرفه ای جایگاه عروس و داماد

گل آرایی میز شام در عروسی

از بخش هایی از مجلس که نشانه احترام به مهمان محسوب می شود میز شام است؛ مسئولیت تشریفات همواره باید نسبت به تمیزی، مرتب بودن و زیبایی میز شام دقت و توجه لازم را داشته باشند و از متخصصین گل آرایی بخواهند به زیباترین شکل ممکن میز را برای مهمانان تزئین کنند.

گل آرایی میز شام

  • انتخاب یه رومیزی شیک و قشنگ

قدم اول در چیدن میز شام استفاده از یک رومیزی قشنگ میباشد. طرح و رنگ رومیزی در تشریفات مجالس عروسی میتواند زیبایی میز شام را دوچندان بکند و جلوه زیبایی به میز دهد. از پاپیون های بزرگ و روبان های رنگی هم می توان برای تزئین میز استفاده نمود.

  • سفره آرایی و گل آرایی میز شام عروسی

در برپایی تشریفات مجالس عروسی از گل های طبیعی و گاها” مصنوعی برای تزئین قسمت های مختلف سالن بویزه میز شام و میزهای پذیرایی میهمانان

استفاده می شود. در گل ارایی میزهای پذیرایی می بایست بدانیم از چه نوع گل با چه تعداد استفاده گردد.

در تشریفات مجالس عروسی معمولا” از گل های سوسن، گل رز، میموزیا، داوودی، گل های فرزیا و آنتوریم قرمز و گل هایی که ساقه های کشیده تری دارند برای تزئین و گل آرایی میزها استفاده می شود. البته مهم ترین قسمت در سالن عروسی که تزئین و دیزاین زیاد قشنگ و خاصی را می طلبد میز عروس و داماد و محوطه جایگاه آنها می باشد بنابراین می بایستی از گل های طبیعی جهت تزیین استفاده گردد ولی برای سایر قسمت های سالن به منظور کاهش قیمت تشریفات مجالس عروسی می توان از گل های مصنوعی استفاده گردد

در چیدمان میز شام عروسی می توان سایر اقلام سفره از قبیل دستمال سفره را به منظور زیباتر جلوه دادن میز شام با رنگ گل ها ست نمود. در خصوص لیوانها هم متناسب با تنوع نوشیدنی ها چندین مدل لیوان شیک و مجلسی اکتفا نمایید.

گل آرایی میز شام عروس و داماد

تهران پارتیکو

تهران پارتیکو مجری تهویه مطبوع مراسمات مختلف شما از جمله : سمینارها،کنفرانس ها ،همایش ها ،نمایشگاه ها،و تمامی مراسم ها و  جشن های شما در محیط های باز و بسته می باشد. یکی از مهم ترین مزیت های اجاره وسایل و تجهیزات نمایشگاهی و تجهیزات مراسم از تهران پارتیکو برخورداری از تجربه چندین ساله کارشناسان خبره و دلسوز ماست که در همه مراحل اعم از انتخاب، ارسال و نصب تجهیزات در کنار شما بوده و برای هرچه بهتر شدن مراسم و نمایشگاه شما را کمک و همراهی می کنند.

جهت اطلاعات بیشتر با کار شناسان ما در تهران پارتیکو تماس حاصل فرمایید.