22
فوریه

گل آرایی مراسم عقد

گل آرایی مراسم نامزدی و عقد

گل آرایی مراسم عقد

برای آنکه مراسم عقد خاص باشد لازم نیست زیاد به آب و آتش زد ، یکی از بهترین کارهایی که برای ساختن یک عقد و عروسی خاص می‌توان انجام داد، گل‌آرایی منحصر به فرد است اجرای این گل آرایی منحصر به فرد را باید به یک مرکز خدمات مجالس عروسی که که مجالس بی‌شماری را برگزار کرده و در تشریفات عروسی دارای تجربه زیادی است سپرد . امر گل آرایی در مراسم های خاطره انگیز  شما بسیار مهم می باشد، بنابراین برای به یاد ماندنی نمودن مراسم های خود می توانید وظیفه گل آرایی را با خیالی آسوده به تیم متخصص و با تجربه تهران پارتیکو بسپارید.

گل آرایی مراسم نامزدی و عقد

 

گل آرایی سفره برای مراسم عقد و نامزدی

سفره عقد ایرانی، سفره ای زیبا و تزیین شده شده با وسایلی مانند اسپند، قرآن، شاخه نبات، شمع، آینه و شمعدان، آب، عسل و … است که هر کدام نماد و معنای خاصی داشته و معمولا به سلیقه عروس و داماد یا طراح، دیزاین می شود و عقیده ایرانیان از دیرباز بر این بوده است که وجود سفره عقد، شادی و خوشبختی را برای عروس و داماد به همراه دارد. در کنار تمام تزییناتی که بر سر سفره عقد انجام می شوند هموراه وجود گل خالی نیست، قرار گرفتن گل نیز در سفره‌های عقد به خاطر ایجاد شادابی و سر زندگی در دوران زندگی زوج‌ها است.

امروزه مدل های زیبایی از چیدمان، دیزاین و گل آرایی برای سفره عقد وجود دارد که در ادامه با نمونه های شیک و زیبایی از این نوع تزیینات آشنا می شوید.

گل آرایی مراسم نامزدی و عقد

گل آرایی جایگاه عروس و داماد در مراسم عقد

یکی از ملزومات جشن عروسی و سفره عقد که موجب هر چه زیباتر و رویایی تر شدن جایگاه عروس و داماد و ایجاد روحیه نشاط و شادی جهت مهمانان می گردد استفاده از چیدمان مناسب و رنگهای زیبا در گل ارایی می باشد. سفره عقد به تنهایی و بدون گل ارایی مطمئنا هر چقدر هم خوب و تخصصی دیزاین گردد جلوه مناسبی ندارد. گل آرایی جایگاه و سفره عقد جلوه بسیار زیبایی به مراسم می دهد.

گل آرایی جایگاه عروس و داماد در مراسم عقد

به کار بردن گل های طبیعی با رنگ های شاد در تزیینات سفره عقد ضمن زیبایی، موجب به وجود آمدن فضایی شاد و فرح بخش شده و نیز پیچیدن عطر گل ها در فضا احساس خوشایندی ایجاد خواهد کرد. در این قسمت، نمونه های زیبایی از تزیین سفره عقد با استفاده از گل های زیبا و طبیعی قرار داده ایم که امیدواریم تماشای این تصاویر برای شما لذت بخش باشد.

گل آرایی جایگاه عروس و داماد در مراسم عقد

یکی از هزینه‌ هایی که در برنامه‌ریزی عروسی شاید به آن توجهی نکنید، هزینه گل آرایی باغ و تالار عقد است.

زیبایی و جذابیتی که گل‌ ها، ایجاد می‌کنند، فوق‌العاده است. درواقع، گل‌ ها حس لطافت و جذابیت زیادی به محیط القا می‌کنند. در چنین مراسم جذاب و خاطره‌انگیزی، وجود گل‌ ها و تزیین سالن با آن‌ها، فضایی رویایی و زیبا ایجاد می‌کند. گل آرایی در قسمت‌های مختلفی از سالن و باغ اجرا می‌شود، که تماما بر اساس انتخاب عروس و داماد و قراردادی است که با تشریفات یا تالار بسته می‌شود. سعی کنید، با درنظر گرفتن کلیه ابعاد ماجرا، بهترین گل آرایی را برای مراسم عقدتان انتخاب کنید.

چه چیزهایی در داشتن بهترین گل آرایی اهمیت دارد؟

یکی از موضوعات مهمی که در هنگام خرید گل به آن توجه می‌کنیم، تازگی و شادابی گل است. هرچه گل‌ ها تازه‌ تر باشند و ماندگاری بهتری داشته‌ باشند، نتیجه گل‌ آرایی جذاب‌تر می‌شود.

 پس، مهم‌ترین موضوع برای داشتن گل آرایی فوق‌العاده جذاب، تازگی گل‌ ها است.

یکی دیگر از موضوعاتی که در رسیدن به بهترین گل آرایی اهمیت دارد، رعایت هارمونی رنگ و دیزاین گل‌ ها است. هرچه رنگ‌ گل‌ ها، هارمونی زیباتری باهم داشته باشند، جذابیت بیشتری برای سالن و باغ ایجاد می‌کنند. گلدان‌ها، آویزها و اکسسوری‌هایی که در گل آرایی استفاده می‌شود، اثر زیادی در شیک بودن سالن دارند. استفاده از گل‌هایی به رنگ‌های تیره و تند مثل قرمز یک‌دست، زیبایی جشن نامزدی و عقد را تا حد زیادی کاهش می‌دهد

گل آرایی جایگاه عروس و داماد در مراسم عقد

بهترین رنگ گل آرایی باغ و تالار عروسی

انتخاب رنگ گل آرایی، کاملا سلیقه‌ای است؛ پس سعی کنید، در مرحله اول، به سلیقه خودتان رجوع کنید. اما طبق تحقیقات و نظرسنجی‌های انجام شده، بهترین رنگ گل آرایی باغ و تالار عروسی، ترکیب گل‌ های سفید رنگ با صورتی، گل‌بهی، بنفش و یاسی است. در گل آرایی‌ عروسی، هرچه رنگ سفید بیشتر باشد، حالت رویایی‌تری به مراسم و سالن می‌بخشد. استفاده از طیف‌های مختلف گل‌ های صورتی رنگ، زیبایی فوق‌العاده‌ای در عکس‌ها و فیلم‌های عروسی‌تان خواهد داشت. ترکیب کلیه رنگ‌ها نیز، ایده جالبی است. در چنین حالتی، سالن عروسی چند‌رنگ شده و شور و نشاط فوق‌العاده‌ای در آن مشاهده می‌کنید. در نهایت، به سلیقه و علایق‌تان توجه کنید. با این اقدام، هرآن‌چه در رویاهای‌تان تصور می‌کردید، در واقعیت خواهید دید.

بهترین رنگ گل آرایی

تهران پارتیکو

تهران پارتیکو مجری تهویه مطبوع مراسمات مختلف شما از جمله : سمینارها،کنفرانس ها ،همایش ها ،نمایشگاه ها،و تمامی مراسم ها و  جشن های شما در محیط های باز و بسته می باشد. یکی از مهم ترین مزیت های اجاره وسایل و تجهیزات نمایشگاهی و تجهیزات مراسم از تهران پارتیکو برخورداری از تجربه چندین ساله کارشناسان خبره و دلسوز ماست که در همه مراحل اعم از انتخاب، ارسال و نصب تجهیزات در کنار شما بوده و برای هرچه بهتر شدن مراسم و نمایشگاه شما را کمک و همراهی می کنند.

جهت اطلاعات بیشتر با کار شناسان ما در تهران پارتیکو تماس حاصل فرمایید.