11
آوریل

اجاره میز ال ای دی (سوارز)

اجاره میز ال ای دی (سوارز)

اجاره میز ال ای دی (سوارز)

میز سوارز یا میز نورانی ایستاده به تازگی طرفداران زیادی پیدا کرده است. اجاره میز ال ای دی (سوارز) در گذشته برای سمینارها، کنسرت‌ها و … رواج داشت. اما امروزه با گسترش استفاده از تم‌های متنوع در مهمانی‌ها، استفاده از میز سوارز در مناسبت‌های دیگر نیز رواج پیدا کرده است. (کرایه میز ال ای دی) این میزها در انواع و سایزهای مختلف در مجالس و تشریفات مورد استفاده قرار میگیرد که زیبایی مهمانی شما را دوچندان میکند

امروزه برای جایگاه عروس و داماد، میز پذیرایی در تولدها و مهمانی‌ها و … از این نوع میز و صندلی استفاده می‌شود. از همین رو میزهای ال ای دی دیگر مختص استفاده در مجالس خاص نیستند و می‌توان از آن‌ها مطابق با تم هر مهمانی استفاده کرد. جهت اجاره این نوع میز باید به مراکز خدمات مجالس مراجعه کرد زیرا اغلب افراد اطلاعات معتبری در رابطه با این موضوع ندارند. البته تمام مراکز تشریفات و خدمات مجالس نیز این نوع میزها را اجاره نمی‌دهنداما شما می توانید به راحتی میزهای سوارز را در طرح ها و مدل های متفاوت در تهران پارتیکو اجاره نمایید.

مشخصات میزهای سوارز (کرایه میز ال ای دی)

این میز ها از جنس پلی اتیلن مقاوم در برابر گرما و نور خورشیدو بسیار زیبا و سبک در طرح های متنوع میباشند و این میز ها ضد ضربه در هر اندازه دلخواه و قابلیت شارژ شدن و دارای تمامی آیتم ها نور ال ای دی LED بی خطر و کم مصرف و ریموت کنترل RGB جهت تغییر و تنطیم نور مناسب برای رستوران ها , کافی شاپ ها , تالارها و تشریفات باغ و جشن ها و مراسم ها می باشند .

میز ال ای دی نورانی ایستاده به تازگی طرفداران زیادی پیدا کرده است.این میزها در انواع مجالس و تشریفات مورد استفاده قرار میگیرد که زیبایی مهمانی شما را دوچندان میکند.

اجاره میز سوارز، کرایه میز ال ای دی

انواع میز بار های ال ای دی موجود

  • میز بار ال ای دی در سایز ها و طرح ها و رنگ های مختلف
  • میز مهمان ال ای دی در طرح ها و رنگ های مختلف
  • صندلی ال ای دی در طرح ها و رنگ های مختلف
  • اجاره میز سوارز
  • ,اجاره میز نورانی
  • اجاره میز کمر باریک
  • اجاره میزتمام ال ای دی
  • اجاره میز بلک لایت
  • اجاره میز پارتی
  • اجاره میز بار

اجاره میز ال ای دی(سوارز)

با ما به مجالس خود رنگ  تازه ای دهید.

تهران پارتیکو

تهران پارتیکو مجری تهویه مطبوع مراسمات مختلف شما از جمله : سمینارها،کنفرانس ها ،همایش ها ،نمایشگاه ها،و تمامی مراسم ها و  جشن های شما در محیط های باز و بسته می باشد. یکی از مهم ترین مزیت های اجاره وسایل و تجهیزات نمایشگاهی و تجهیزات مراسم از تهران پارتیکو برخورداری از تجربه چندین ساله کارشناسان خبره و دلسوز ماست که در همه مراحل اعم از انتخاب، ارسال و نصب تجهیزات در کنار شما بوده و برای هرچه بهتر شدن مراسم و نمایشگاه شما را کمک و همراهی می کنند.

جهت اطلاعات بیشتر با کار شناسان ما در تهران پارتیکو تماس حاصل فرمایید.

اجاره کولر

اجاره میز ال ای دی

اجاره کولر گازی