08
فوریه

نحوه انتخاب بخاری برقی برای فضاهای مختلف

اجاره بخاری برقی در تهران پارتیکو

کدام هیتر برقی یا بخاری برقی مناسب هر فضایی است؟

در این بخش به نحوه انتخاب نوع هیتر برقی یا بخاری برقی متناسب با هر فضایی می پردازیم. این بخش به شما عزیزان در انتخاب نوع بخاری کمک بسیار زیادی می کند.

اتاق خواب

انتخاب بخاری برای اتاق خواب

چه نوع هیتر یا بخاری برقی برای اتاق خواب مناسب است؟

بخاری کانوکتوری بدون فن و رادیاتور برقی یکی از بهترین مدل ها برای اتاق خواب تلقی می شوند زیرا به دلیل نداشتن فن بسیار کم صدا بوده و به علاوه از ایمنی بالایی برخوردار هستند و امکان آتش سوزی بسیار پایین است. اگر در اتاق خواب خود شوفاژ دارید و همچنان نیاز به یک وسیله گرمایشی دیگر احساس می شود، می توانید یک بخاری کانوکتوری بدون فن تهیه کنید.

در صورتی که هیچ وسیله گرمایشی در اتاق خواب وجود ندارد، خرید رادیاتور برقی بهترین گزینه است. پیش از خرید بخاری برقی یا هیتر حتما در ادامه با ما همراه شوید و نگاهی به جدول ذیل بیندازند تا رادیاتور برقی مناسب خانه خود را پیدا کنید.

تعداد پره
متراژ
رادیاتور برقی ۵ تا ۷ پره اتاق ۸ تا ۱۰ متر مربع
رادیاتور برقی ۷ تا ۹ پره اتاق ۱۰ تا ۱۲ متر مربع
رادیاتور برقی ۹ تا ۱۱ پره اتاق ۱۲ تا ۱۵ متر مربع
رادیاتور برقی ۱۱ تا ۱۳ پره اتاق ۱۵ تا ۱۸ مترمربع

چه نوع هیتر یا بخاری برقی برای اتاق خواب مناسب نیست؟

خرید بخاری برقی تابشی برای اتاق خواب توصیه نمی شود زیرا نور ایجاد شده می تواند منجر به اختلال خواب شب برخی از افراد شود و از طرفی دیگر احتمال آتش سوزی نیز وجود دارد.

بخاری برقی برای سالن بزرگ

انتخاب بخاری برای سالن بزرگ

چه نوع هیتر یا بخاری برقی برای سالن بزگ مناسب است؟

 

بخاری برقی برای سالن بزرگ حتما باید از نوع بخاری برقی فن دار باشد و در صورت امکان سایز بزرگ آن را خریداری کنید.  این مدل ها دارای فن های بزرگ هستند تا بتواند محیط را به خوبی گرم کند.

چه نوع هیتر یا بخاری برقی برای سالن بزرگ مناسب نیست؟

 

قدرت گرمایش بخاری فن دار به دلیل وجود فن و انتقال سریع گرما بالاتر بوده و برای محیط های بزرگ انتخاب بهتری هستند .خرید سایر مدل ها نظیر رادیاتور برقی، بخاری کانوکتوری و …برای سالن های پذیرایی توصیه نمی شود.

حمام و سرویس بهداشتی

اجاره بخاری برای حمام و سرویس بهداشتی

چه نوع هیتر یا بخاری برقی برای حمام و سرویس بهداشتی مناسب است؟

 

بخاری حمامی برای استفاده در حمام و سرویس بهداشتی تنها انتخاب است زیرا دارای سطح ایمنی بالایی هستند اما این مدل ها در چند نوع موجود است و در صورتی که حمام و دستشویی مشترک است پیشنهاد می شود که در سمت دستشویی قرار بگیرد. برخی از مدل ها دارای فضایی برای قرار دادن حوله هستند که برای خشک کردن البسه می توان از این قسمت بهره برد.

چه نوع هیتر یا بخاری برقی برای حمام و سرویس بهداشتی مناسب نیست؟

 

همان طور که گفته شده است، بهترین بخاری برقی برای حمام و سرویس بهداشتی مدل حمامی است و تنها باید تاکید کرد که از قراردادن مدل های رادیاتور برقی در حمام اجتناب کنید.

ادارات

انتخاب بخاری برای ادارات

چه نوع هیتر یا بخاری برقی برای ادارات مناسب است؟

 

این که چی بخرید یا چی نخرید؟ کاملا به شما بستگی دارد اما در این مطلب تلاش شده تا با ذکر چند نکته پیش پا افتاده اما مهم به شما برای خریدی هوشمندانه کمک کند.منعی برای استفاده از تمامی انواع بخاری برقی در ادارات وجود ندارد اما پیش از خرید بخاری برقی یا هیتر باید بدانید که مدل های فن دار و سپس رادیاتور برقی عملکرد بهتری در گرم کردن محیط دارند و به همین دلیل می توانند گزینه بهتری باشند اما در صورتی که یک فرد تنها در اتاق وجود دارد، بهتر است از مدل های تابشی و بخاری برقی رومیزی استفاده شود.

چه نوع هیتر یا بخاری برقی برای ادارات مناسب نیست؟

 

تقریبا از تمامی بخاری برقی می توان در محیط های اداری بهره برد اما پیشنهاد این مطلب مدل فن دار و شوفاژ برقی است.

فضای باز

اجاره بخاری برای فضای باز

چه نوع هیتر یا بخاری برقی برای فضای باز مناسب است؟

 

استفاده از هیتر برقی در فضاهای بزرگ رایج است زیرا نیاز به لوله کشی گاز ندارد اما بهترین مدل برای این محیط ها استفاده از بخاری برقی تابشی است زیرا افراد در کنار آن می توانند گرم شوند.

چه نوع هیتر یا بخاری برقی برای فضای باز مناسب نیست؟

 

می توان سایر مدل ها را برای فضای باز خریداری کرد اما تنها مدلی که می تواند نیاز شمار به طور کامل پاسخ دهد، مدل تابشی است.

معیارهای مهم جهت انتخاب نوع بخاری

ظرفیت گرمادهی بخاری برقی

ظرفیت گرمادهی بخاری برقی یکی از نکات حائز اهمیت پیش از خرید بخاری برقی یا هیتر است که بعد از انتخاب مدل مورد نظر و مناسب محیط کاربر، وقت آن رسیده که به بررسی ظرفیت گرمادهی هیتر برقی بپردازند.

خرید بخاری برقی

برای گرم کردن 0.09 متر مربع به 10 وات انرژی نیاز است که البته این یک فرمول کلی بوده و باید سایر شرایط مانند عایق بندی ساختمان، تعداد پنجره ها و شرایط آب و هوایی منطقه را در نظر داشت.

مصرف انرژی بخاری برقی

مصرف انرژی بخاری برقی

بر کسی پوشیده نیست که بخاری های گازی به نسبت بخاری و یا هیتر برقی کم مصرف تر و به صرفه تر هستند اما گاهی بنا به دلایلی استفاده از مدل های گازی مقدور نیست و یا برخی از افراد تمایل به استفاده از بخاری برقی دارند. مصرف انرژی بخاری برقی در واقع یکی از چالش های اصلی است که بیشتر از سایر موارد مورد توجه مشتری قرار می گیرد. هیتر برقی های قابل حمل انرژی بیشتری مصرف می کنند اما اکثر مدل های جدید دارای تکنولوژی هایی به منظور کاهش مصرف انرژی هستند و معمولا با بر چسب انرژی عرضه می شوند.

سر و صدای بخاری برقی

سر و صدای بخاری برقی

برخی از کاربران نسبت به سر و صدای بخاری برقی شکایت دارند و همان طور که پیش از این گفته شد، برای برطرف کردن این مشکل می توان نسخه های بدون فن دار را تهیه کرد.

ایمنی بخاری برقیایمنی بخاری برقی

مطمئنا ایجاد فضایی ایمن اولویت هر خانواده و یا مسئولی است و به همین دلیل حتما پیش از خرید بخاری برقی یا هیتر از ایمنی بخاری برقی اطمینان حاصل شود و فراموش نکنید که از یک برند معتبر خریداری کنید و گول تبلیغ و قیمت ارزان مدل های بدون هویت را نخورید.

به طور کلی می توان گفت که ایمنی بخاری برقی ثابت در مقایسه با مدل های قابل حمل بیشتر بوده اما ذکر این نکته ضروری است که نسخه های امروزی با مجموعه ای از امکانات جدید عرضه می شوند که خطر آتش سوزی را تا حد قابل توجهی کاهش می دهند. اکثر مدل های موجود در بازار لوازم خانگی دارای سیستم قطع کن خودکار، ترموستات و انواع زیادی سنسور هستند که در صورت گرم شدن بیش از حد خاموش می شود.

شکل ظاهری بخاری برقی یا هیتر برقی

ظاهر هیتر برقی

شکل ظاهری هر محصول برای اکثر افراد اهمیت دارد. پیش از خرید بخاری برقی یا هیتر بهتر است که تصویر انواع مدل های آن را در گوگل جستجو کنید و با خیالی آسوده به بازار بروید. به طور کلی بخاری برقی یا هیتر برقی از نظر شکل ظاهری به 4 دسته تقسیم می شوند.

  • بخاری برقی زمینی
  • بخاری برقی دیواری
  • بخاری برقی سقفی
  • بخاری برقی رومیزی

جنس و امکانات هیتر برقی

جنس و امکانات هیتر برقی

جنس و امکانات هیتر برقی از جمله مواردی است که سوالاتی در ذهن برخی از افراد ایجاد کرده است. بررسی کنید که بخاری برقی دارای سیستم قطع کن خودکار، کلید ایمنی و ریموت کنترل باشد تا ایمنی و راحتی کاربران تضمین شود.

برخی از هیتر های دارای بدنه ضد گرما هستند که این مدل ها به ویژه در خانواده هایی که بچه کوچک دارند، بسیار پرطرفدار است زیرا در صورت تماس با آن، بدنتان نمی سوزد.

تقریبا تمامی بخاری برقی های موجود در بازار مجهز به ترموستات هستند که در دو مدل در اختیار مشتریان قرار می گیرد. انواع ترموستات بخاری برقی عبارتند از:

ترموستات‌های قابل برنامه‌ریزی: به این مدل ها می توان زمان روشن شدن یا خاموش شدن و حتی تنظیم دما را دستور داد.

ترموستات‌هایی که با یک دستگیره یا دکمه کنترل می شوند: با استفاده از این کلید یا دستگیره می تواند دمای مورد نظر را انتخاب کرد.

تهران پارتیکو

تهران پارتیکو مجری تهویه مطبوع مراسمات مختلف شما از جمله : سمینارها،کنفرانس ها ،همایش ها ،نمایشگاه ها،و تمامی مراسم ها و  جشن های شما در محیط های باز و بسته می باشد. یکی از مهم ترین مزیت های اجاره وسایل و تجهیزات نمایشگاهی و تجهیزات مراسم از تهران پارتیکو برخورداری از تجربه چندین ساله کارشناسان خبره و دلسوز ماست که در همه مراحل اعم از انتخاب، ارسال و نصب تجهیزات در کنار شما بوده و برای هرچه بهتر شدن مراسم و نمایشگاه شما را کمک و همراهی می کنند.

جهت اطلاعات بیشتر با کار شناسان ما در تهران پارتیکو تماس حاصل فرمایید.