11
آوریل

اجاره کولر یا خرید آن در مراسم ها

اجاره کولر یا خرید آن در مراسم ها

اجاره کولر یا خرید آن در مراسم ها

تامین دمای مناسب جهت مراسمات مختلف از ضروری ترین کار ها می باشد زیرا اگر دمای محیط مطلوب نباشد، مهمانان دچار کلافگی و گرمازدگی می شوند و مراسم های (اجاره کولر در مراسم ها) در حال انجام با وجود هزینه های زیاد بازدهی چندانی نخواهند داشت. بنابراین قبل از انجام هر کاری جهت برگذاری مراسم های خود می بایستی به فکر تامین دمای محل برگزاری مراسم ها باشیم.
اجاره کولر یا خرید کولر دغدغه فکری خیلی از ما در برگزاری مراسمات است که در این مقاله یه آن می پردازیم. برای خیلی از ما پیش آمده است که جهت برگزاری مراسمی نیاز به تهیه وسیله سرمایشی مانند کولر داشته باشیم اما اطلاعات کافی جهت انتخاب کولر مورد نظر نداشته باشیم و ندانیم چه کولری برای مراسم ما مناسب است. (اجاره کولر یا خرید آن)

از طرفی با توجه به قیمت کولرهای متناسب با مراسم، هزینه خرید یک کولر برای یک شب مراسم اقتصادی نیست زیراکه بعد از اتمام مراسم این کولر به درد ما نمیخورد در صورت خرید آن علاوه بر هزینه خرید، هزینه نگهداری آن را نیز بخود تحمیل نموده ایم. برای حل این مشکل شما می توانید این کولرها را به تعداد روزهایی که می خواهید در هر تعدادی اجاره کنید. با اجاره کولر دیگر نیازی نیست هزینه ای بابت خرید کولر پرداخت نمایید و شما می توانید با کمترین هزینه مناسب ترین کولر را اجاره کنید.

اجاره کولر گازی

با اجاره کولر گازی ایستاده خیال خود را از بابت تامین دمای جشن های خود راحت کنید . شما به راحتی با اجاره کولر گازی ایستاده می توانید هر دمایی که نیاز دارید برای آن تامین کنید و باعث افزایش رضایت مهمانان خود شوید با این کار در پول و وقت خود هزینه کرده اید کولرهای گازی ایستاده در دو نوع تک فاز و سه فاز در خدمات تهران پارتیکو قابل اجاره کردن هستند و فقط کافی است با آنها تماس بگیرید و کولر مورد نظر خود را با قیمتی مناسب در محل تحویل بگیرید کارشناسان تهران پارتیکو تمامی کولرهای گازی را در محل شما نصب و تست می نمایند و بعد از آن به شما تحویل می دهند.

خرید کولر یا اجاره آن در مراسم

تهران پارتیکو

تهران پارتیکو مجری تهویه مطبوع مراسمات مختلف شما از جمله : سمینارها،کنفرانس ها ،همایش ها ،نمایشگاه ها،و تمامی مراسم ها و  جشن های شما در محیط های باز و بسته می باشد. یکی از مهم ترین مزیت های اجاره وسایل و تجهیزات نمایشگاهی و تجهیزات مراسم از تهران پارتیکو برخورداری از تجربه چندین ساله کارشناسان خبره و دلسوز ماست که در همه مراحل اعم از انتخاب، ارسال و نصب تجهیزات در کنار شما بوده و برای هرچه بهتر شدن مراسم و نمایشگاه شما را کمک و همراهی می کنند.

جهت اطلاعات بیشتر با کار شناسان ما در تهران پارتیکو تماس حاصل فرمایید.

اجاره کولر

اجاره میز ال ای دی

اجاره کولر گازی