20
مارس

اجاره سیستم صوتی

اجاره سیستم صوتی

اجاره سیستم صوتی

سیستم صوتی دستگاهی برای پخش صدا است که از گذشته تا به حال وجود داشته ولی امروزه بسیار پیشرفته‌تر شده است. این دستگاه در مجالس عروسی یا مراسم عزاداری و هیئت‌ها، در منازل به عنوان مثال باند‌های سینما خانگی یا برای کامپیوتر، که از اسپیکر استفاده می‌شود و هم‌چنین ضبط ماشین‌ها کاربرد دارد . یکی از این موارد که وجود آن در هر مراسمی لازم و ضروری است اجاره سیستم صوتی می‌باشد.

انواع سیستم‌های صوتی

سیستم‌های صوتی انواع مختلفی دارند.از انواع آنها می‌توان باند بیضی، باند گرد، آمپلی فایر، ساب ووفر، کامپوننت، میدرنج، توییتر و خازن و … را نام برد.

بعضی از این سیستم‌ها دارای رقص نور هم هستند که جلوه‌ای بسیار زیبا به همراه دارند.این سیستم‌هایی که در بالا نام برده شد، هر کدام کاربرد‌های متفاوتی دارند و در جای مخصوصی استفاده می‌شوند.

انواع سیستم‌های صوتی

سیستم‌های صوتی چگونه کار می‌کنند؟

سیستم‌های صوتی ابتدا انرژی صوتی را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کنند و برای استفاده کردن از آنها به مبدل ورودی و خروجی احتیاج است و هم‌چنین برای تنظیم صدا از سیگنال‌های صدا نیز استفاده می‌شود.در مبدل‌های ورودی پاور آمپلی فایر، میکسر، نویزگیر، اکولایزر، فیدبک و در بعضی از آنها میکروفون وجود دارد.مبدل‌های خروجی هم دارای دو اسپیکر اصلی و مانیتورینگ و in ear monitor است.

سیستم های صوتی

تهران پارتیکو

تهران پارتیکو مجری تهویه مطبوع مراسمات مختلف شما از جمله : سمینارها،کنفرانس ها ،همایش ها ،نمایشگاه ها،و تمامی مراسم ها و  جشن های شما در محیط های باز و بسته می باشد. یکی از مهم ترین مزیت های اجاره وسایل و تجهیزات نمایشگاهی و تجهیزات مراسم از تهران پارتیکو برخورداری از تجربه چندین ساله کارشناسان خبره و دلسوز ماست که در همه مراحل اعم از انتخاب، ارسال و نصب تجهیزات در کنار شما بوده و برای هرچه بهتر شدن مراسم و نمایشگاه شما را کمک و همراهی می کنند.

جهت اطلاعات بیشتر با کار شناسان ما در تهران پارتیکو تماس حاصل فرمایید.